Politica de retur
Site-ul nostru www.myfriend.ro comercializează DOAR produse personalizate ce se află sub incidența O.U.G. 34/2014.
Art. 16 al OUG. 34/2014 face referire la contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale, astfel încat conform acestuia în cazul în care consumatorul (Cumpărătorul) optează pentru achiziționarea unor produse personalizate în mod clar, confecționate DOAR după specificațiile indicate de către consumator (Cumpărător), neputând fi repuse în vânzare, acesta acceptă faptul că produsele de acest fel nu se returnează și nu se pot înlocui, fiind exceptate de la dreptul de returnare.
Deteriorarea produselor în urma folosirii necorespunzătoare nu constituie drept de retur.
Cumparatorul poate solicita returnarea produselor în următoarele situații:
Produsele au fost livrate greșit. Situația trebuie semnalată în cel mai scurt timp, (maxim 48 ore), prin orice mijloc de comunicare;
Produsele prezintă defecte de fabricare.
În cazul în care produsele au fost livrate greșit, acestea vor fi înlocuite.
În cazul în care produsele prezintă defecte de fabricare, acestea vor fi înlocuite.
Nu ne asumăm responsabilitatea pentru eventualele greșeli gramaticale, de punctuație sau de exprimare din textele/imaginile trimise. Responsabilitatea corectitudinii gramaticale aparține în întregime clientului(cumpărătorului).
Politica de anulare
Comanda plasată se poate anula numai dacă produsul nu a fost dat în producție, iar banii se restituie în contul din care a fost efectuată achiziția.
După anularea unei tranzacții prin card, banca emitentă va debloca suma blocată în contul clientului în termen de 1-30 de zile, în funcție de politica acesteia.